Mobil Yükleme

HSBC Advantage ile 7/24 Mobil Yükleme

Mobil Yükleme Özellikleri ve Kolaylıkları

  • Turkcell, Vodafone ya da Türk Telekom faturasız hatlarınıza TL yükleme işlemlerinizi kolayca gerçekleştirebilirsiniz.
  • Hattınıza TL yükleme işlemlerinizi 7 gün 24 saat yapabilirsiniz.
  • HSBC Advantage Kredi Kartınızla yapılan her mobil yüklemede, Advantage NakitPuan da kazanırsınız.

Hangi Kanallardan Mobil Yükleme Yapabilirsiniz?

  • İnternet Bankacılığından

    HSBC Bireysel İnternet Bankacılığı, Ödemeler/Mobil Yükleme menüsüne ulaşın, telefon hattınıza kolayca TL yüklemenin rahatlığını yaşayın.

  • ATM’den

    En yakın HSBC Bank ATM'sinden, HSBC Advantage Kredi Kartınız ile ana menüden Mobil Yükleme menüsüne ulaşın.

  • Telefon Bankacılığından

    HSBC Bank Telefon Bankacılığı 0850 211 0 111'i arayın. Sırasıyla 1'i ve sonra 4'ü tuşlayıp Mobil Yükleme menüsüne ulaşın.

Nasıl Mobil Yükleme Yapabilirsiniz?

  • İlgili kanal şifrenizle (ATM - kredi kartı ya da banka kartı şifresi, HSBC Bank Telefon Bankacılığı, HSBC Bank Bireysel Internet Bankacılığı şifresi) sisteme girin.
  • Mobil Yükleme Menüsü'ne ulaşarak GSM operatörünüzü ve ödeme yapmak istediğiniz kredi kartınızı seçin.
  • Mobil yükleme yapacağınız Turkcell, Vodafone ya da Türk Telekom numarasını girin.
  • İstediğiniz mobil yükleme tutarını seçin.
  • Mobil yükleme gerçekleştiğinde operatörünüz, yükleme yapılan aboneye kısa mesajla bilgi verecektir. Yükleme işleminizin gerçekleşmemesi ya da yanlış bir numaraya yükleme yapmanız durumunda, ilgili operatörün müşteri hizmetlerini arayarak yardım alabilirsiniz. (Turkcell için 532 532 00 00, Vodafone için 542 542 00 00, Türk Telekom için 444 1 444.)
  • Kredi kartınız ile yaptığınız mobil yükleme işleminizin detayını ekstrenizden takip edebilirsiniz.